Tabbladen

zondag 25 januari 2015

De lapjesdeken, weer een stap verder


Vandaag hadden we thuis zo'n lekkere dag dat iedereen doet waar ie zin in heeft. Dus .... verder met de lapjesdeken. De 6 banen zitten aan elkaar vast. Helaas trof ik tijdens het strijken toch nog 3 plekken waar twee delzelfde lapjes elkaar raakten. Oorzaak van twee stuks is dat ik de laatste baan ondersteboven aan de rest gestikt heb. Bij het afknippen van de overtollige stof ging er iets fout, een stukje stof zat dubbel wat 2 genknipte haakse hoeken opleverde. Lang leve de leuke labeltjes, nu dus 2 labeltjes over de gaatjes heen met een gezellig bedeltje eraan. 
Volgende stap is de vulling. Ik had het goedkoopste IKEA dekbed gekocht maar dat is zo dun dat ik het eigenlijk zonde van het werk vind om dat als vulling te gebruiken. Tips over een niet te dure vulling zijn dus welkom, het moet dus wel vullen (wat die Ikea dekbed niet gaat doen).

2 opmerkingen:

  1. wauw en al zo ver! ! Geklad kan ik je geen tips hebben over de vulling, behalve en dikkere uitvoering van een ikea dekbed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen