Tabbladen

zondag 24 maart 2013

Buit van het stoffenspektakel

Vandaag naar het stoffenspektakel in de expo in hoofddorp/vijfhuizen geweest. Eigenlijk had ik alleen echt een roze bandje voor bij Robin haar jurk nodig.
Ik ben begonnen bij de fournituren kraam, daar is het altijd giga druk later op de dag. Iedereen wil dan de fournituren bij de stofjes. Toen ik er kwam was er ... niemand.
Buit : klos lockgaren in fluor geel, een kloshouder zodat ik niet steeds de klossen garen op de locker moet parkeren als ik ze met de naaimachine wil gebruiken. Elastiek, wat ritsen en een driekhoekig lineaaltje en een klos serafil lockgaren voor op de coverlock.
Toen een paars met zwart-wit stofje gevonden en toen was het 11 uur. Tijd voor de koffieafspraak met de sancho dames. Ik trof Jacqie en joyce en we hebben even onze aankopen bekeken en de stoffenmarkt gesprekken gevoerd. Toen weer op pad en het was ddddddruk. Lange rij bij de stoffenkoning bij de 3 euro stand. 3 katoenen lappen gekocht voor een lappendeken maar het kan ook als jurk eindigen. Bij samitex nog wat fluor tricot gekocht, past mooi bij de legging die ik gisten bij de action voor Robin kocht.
Wat niet op de foto staat is een opstrijk hart van blingbling steentjes, Robin is er erg content mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten