Tabbladen

zaterdag 2 maart 2013

Buit van de lapjesmarkt

Vandaag naar de lapjesmarkt in utrecht geweest. Eerst even met Jenny en
Diana een bakke gedaan in cafe marktzicht waarna we opgesplitst zijn en de markt over geweest. Leuke stofjes gekocht.

Een blauwe stof als voering voor een jas voor Robin met oranje knopen en een geel bandje voor bij de oranje-gele stof die ik van Wilma overnam.

Een lila tricot met twee flubber stofjes voor 2blouses

Uiltjes tricot van stenzo. Het bruin past mooi bij een rokje wat ik laatst kocht.

En een stenzo stofje met cupcakes. Daar moet ik nog een effen stofje voor erbij zoeken. En verder nog wat bandjes, knopen en elastiek.


Leuke buit dus. Na de markt zijn we naar het centraal museum gegaan voor een bijeenkomst van de moderators en bestuur van Sancho. Een gezellige en ook nuttig bijeenkomst. Na de bespreking zijn we naar een leuke tentoonstelling over Jeans geweest. Je kon ook zelf met oude spijkerbroeken en naaimachines aan de slag maar daar hadden we niet echt de puf en tijd meer voor.
 Al met al een drukke maar leuke dag en ik was precies op tijd thuis om aan te schuiven bij het avondeten.

5 opmerkingen:

  1. leuke stofjes veel succes met het vewerken van de stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er goed uit, jij hoeft je voorlopig niet te vervelen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een gezellig dagje zo met z'n drietjes! Leuke stofjes, vooral die uiltjes vind ik super. Ik ga toch eens kijken wanneer het stoffenspektakel in Gouda komt, want die uiltjes zijn ontzettend leuk en als het goed is ga ik binnenkort tricot nog leuk vinden... dus... :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke stofjes, bij ons is het stoffenspectakel over 2 weken, ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier is het de 24e, en ik ben bang dat ik er toch heen wil. Flink doorwerken nu dus.

      Verwijderen