Tabbladen

woensdag 2 mei 2012

Toilettas voor onze dame

En tijd terug zag ik ergens een erg leuk en vooral ook handig toilettasje. Je kon het ophangen en dat leek mij gedurende onze azie trip nu eens praktisch. Alleen leek het tasje wat krap en er bleek inderdaad geen tandenborstel in te passen. Toch niet zo praktisch dus ;-(
Maar, ik laat mij niet zo uit het veld slaan en met wat geplastificeerde stof, een opruimnetje van ikea en wat handigheid kom je een heel eind. Zie hier de reistoilettas van Robin.




Met handige vakjes en een vak met rits voor haarprulletjes. Het was wel even priegelen om het biasband om de zijkanten te krijgen maar het is gelukt. Nu maar hopen dat Robin er ook blij mee is. Robin logeert bij Opa&Oma en ziet dit blogbericht vast ook.
Met het fototoestel ben ik nog geen vriendjes. Het roze is echt knalroze, het netje is rood en het groen ook heel fel. Op de foto komt het allemaal wat flets over helaas.

1 opmerking:

  1. Wat een gave toilettas heb je voor Robin gemaakt! Die is vast en zeker heel Azië proof!

    BeantwoordenVerwijderen