Tabbladen

dinsdag 8 mei 2012

En nog een telefoonhoesje

De telefoon van Erik is ingepakt, maar die van mij moest ook nog ergens in voordat hij in een rugzak gepropt wordt.
Het patroontje had ik natuurlijk al dus deze ging lekker snel. De machine blijft lastig werken met het zwarte materiaal, het plakt aan het voetje maar soms wel en soms niet. Daardoor is het stiksel op het zwarte spul niet zo netjes, de andere kleurtjes gaan wel lekker. Omdat het een hoesje voor de vakantie is heb ik er maar een rood-wit-blauwe vlag opgemaakt. ;- ) Daar gaat het stikken ook erg netjes mee, keurige zigzagjes met een goed transport. De zijkant afwerken met zigzag en stik-en-trek eronder gaat echter minder lekker. Foutje van mij is dat je stik-en-trek erg lastig uit een zigzagstiksel kunt verwijderen. Grrrr. Maar toch een aardig resultaat is het. Al zou ik liever een ander kleurtje hebben maar tsja, het zwart was ruim op voorraad dus daar moest ik het maar mee doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten