Tabbladen

donderdag 26 januari 2012

Een tas voor jarige Tim


Een vriendje van Robin viert morgen zijn verjaardag en hij had geen specifieke wensen voor een kadootje. Laat het nu goed uitkomen dat ik een tijd geleden wat tassen gekocht had. Ik heb mij uitgeleefd met borduurtjes en bandjes van Superhero. En tas voor Tim met zijn eigen naam en een superheld erop.
Aan de binnenkant van de klep vind ik het borduursel achterkantje vaak zo lelijk. Dit keer heb ik van zwarte katoen en een rits een vak aan de binnenkant van de klep gemaakt. Meteen handig voor een fietssleutel oid die dan niet uit de tas kan vallen. Borduur hier verkrijgbaar.

Het masker en de voeten van superhero horen eigenlijk zwart maar omdat je dat niet ziet op een zwarte tas heb ik ze zilvergrijs gemaakt. Robin heeft oog voor detail en vroeg meteen waarom het masker van superhero niet zwart was als op de bandjes ;-)  De foto's zijn wat donker gworden maar in het echt is de naam knalrood en Superhero zijn cape en mutje dus ook. De bandjes zijn ook van superhero. En waar de tassen te koop zijn staat in dit bericht.





1 opmerking: