Tabbladen

woensdag 6 april 2011

Zwart wit setje ala pompom

Hehe, het is eindelijk af. Dit leuke setje had ik gezien maar de prijs vond ik minder. Dus zelf aan de slag want dat vind ik leuker ook dan winkelen. Het model had geen zin en ik heb haar omgekocht dat ze op de tafel mocht staan, toen ook een paaskuiken mee op de foto mocht was ze om ;-)
Eenmaal op de tafel moest ze ook nog draaien en springen en viel bijna van de tafel af, eindigde op haar billen op het randje van de tafel dus ook nog foto's zittend, hihi



Hier het resultaat, een rok, topje (met deur zoals Robin het middenstukje noemt) en een haarband van het bandito patroon.


 De rok was al eerder af maar de bovenpas had ik eerst gerimpeld en dat vond ik niet mooi dus die heb ik vervangen. Idee is dus gepikt van pompom, het patroon van de top en de rok heb ik zelf getekend.
Het topje vind ik wat lang, inmiddels is na de passessie een centimer of 4 van het topje afgeknipt omdat ik het toch wat lang vond.
En de pop is wat korter dan Robin dus het lijkt hier over de rok enkellang is maar hij is tot iets over de knie.
Ik zie dat ik nog wel even de strikjes recht moet strikken ;-)

4 opmerkingen:

  1. Wouw! Wat is dit een super gaaf setje! Hij lijkt sprekend op het pompom setje maar dan natuurlijk veel leuker omdat je hem zelf gemaakt hebt!
    Knap hoor dat je de patroontjes zelf tekent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf, welke patronen heb je als basis gebruikt? Of is het helemaal zelf getekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Pam, het topje is nagetekend van het origineel (wel een bestaand hempje erbij nemen natuurlijk) en voor de rok heb ik bizzkids 3335 als uitgangspunt genomen voor bovenstuk en het onderstuk in 8 gelijke delen geknipt en de taartpunten erbij gemaakt. De link naar de inspiratiebron staat erbij

    BeantwoordenVerwijderen