Tabbladen

donderdag 7 oktober 2010

Ballonrokje van memorystof

Van een jurk van vorig jaar had ik nog een restje memory stof over. Van een Sancho dame had ik bij een ruil roze strikjes met roosjes gekregen die ik erg leuk vond en dat leek mij met de stof een mooie combi voor een rokje. Leuke van de roosjes is dat ik ze zelf niet gekocht zou hebben maar toen ik ze in de brievenbus vond ze toch erg leuk vond. Leuk die sancho-ruil projectjes.


Het patroon heb ik zelf bedacht. Eerst had ik achter geen rits maar alleen een stukje elastiek maar door de memory stof werd dat een enorme bult stof. Rokje middenachter doorgeknip (er zat toch ruim stof) en toch een rits geplaatst met aan beide zijden een klein stukje elastiek voor het draagcomfort. Robin was helemaal blij met haar rok met roosjes en het pas leuk bij een shirt die we deze zomer op vakantie gekocht hadden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten